Posłuchaj sobie

wtorek, 16 grudnia 2014

#TeamOktini

No więc tak krótko: żeby nie było jakiś zastrzeżeń co do ostatniego rozdziału, a konkretniej jego końcówki. (Tak Olivia, mówię też do ciebie) Bo nie chce słuchać tekstów typu: to jest kazirodztwo bla, bla, bla. Jasne możecie wyrazić swoją opinie, ale się nie spinajmy.
Niektórzy uważają, że sokoro Oktawian jest jakimś tam potomkiem Apolla, to jest traktowany jak mój brat. Aleee:

  • Jest od rzymskiego Apolla, a ja od greckiego.
  • Jest, którymś tam potomkiem. To nie od razu znaczy, że jego rodzice byli od Apolla, to mógłby być również dobrze jakiś prapradziadek, lub prapraprababcia. To, że ,,objawił'' się w nim dar wróżenia wiele nie znaczy.
Nadal nie wierzycie, że mam racje? Proszę bardzo: 
  • Istnieją takie shipy jak Nizel (Nico + Hazel) i jak ktoś je shippuje to jest ok. 
  • Czy to że np. Zeus wziął za żonę własną siostre jest normalne?
  • Poza tym to jest tylko ff.
I ostatni niepodważalny powód: 
  • To jest mitologia. Tego nie ogarniesz. 

TINI SOLACE

2 komentarze:

  1. Pszepraszam bardzo, ale ja nje mjałam rzadnych zastżerzeń.
    A tak serio:
    A rób co chcesz.

    OdpowiedzUsuń