Posłuchaj sobie

poniedziałek, 10 listopada 2014

Welcome, welcome, welcome!

Hej, cześć i czołem wszystkim zgromadzonym! No to może ja się przedstawię...


    • Tina Solace (może wkrótce Valdez) :D Jedna z głównych bohaterek mojego ff.
    • Córka greckiego Apolla B)
    • Szalona i zwariowana (a zresztą to chyba to samo cn?) 
    • Kocham strzelać z łuku, rysować i malować a także rymować :P (no co ty nie powiesz!) ale nie lubię widoku dużej ilości krwi... (a kto lubi?) i nie lubię śpiewać. Nie wychodzi mi to :c.
    • Mam  błogosławieństwo Hefajstosa i chyba... Afrodyty? Tak bynajmniej twierdzą moi znajomi.
    • Pomysł na tego bloga pojawił się w konfie z moim rodzeństwem (Apollo biczys B|) 
No to może na razie tyle... chyba tak. To ja już pisze prolog, żeby nie było (spokojnie mam już kilka rozdziałów). 
p.s rozdziały powinny pojawiać się regularnie co tydzień (przynajmniej się postaram) 

TINI SOLACE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz