Posłuchaj sobie

sobota, 22 listopada 2014

Podziękowania :*

No kurde nie wiem co powiedzieć... Jesteście kochani <3 no uwielbiam was za te 1000 wejść. :D Wchodze na bloga a tu taka niespodzianka.Więc za całą motywacje do pisania dziękuje: Mai, Vicky, Alice, Olivi i Zoe.  Dodatkowo przepraszam, że nie bł kolejnego rozdziału ale zamiast wodolejstwa (skąd ja znam to słowo? :O) zrekompensuje się (tego też nie znałam .-.) i dodam rozdział jeszcze dzisiaj.
+Mam do was prośbę piszcie w komentarzach, pod tym postem co mogłabym zmienić na blogu? Jakie macie do niego uwagi.  

Tini Solace

2 komentarze:

  1. Tini, nie było rozdziału, demigodsy (apolliniątka w szególności) czekają! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem :C no ale, wiecie, Kosogłos sam się nie obejrzał. A po kinie złapała mnie jakaś choroba, i teraz mam więcej czasu, żeby napisać. ;> I tak myśle *nie obiecuje, żeby nie było*, że dzisiaj dodam 2 rozdziały.

      Usuń