Posłuchaj sobie

czwartek, 1 stycznia 2015

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Może do ff dobry język mam, lecz na życzeniach niezbyt się znam. 
Nigdy ich składać nie umiałam, zawsze jakiegoś fragmentu zapomniałam. 
Jednak jako córka Apollina, mój umysł od rymów się wygina,  
by złożyć wam życzenia, co chcąc spełnić wszystkie pragnienia. 
Byście wytrwali ze mną rok cały, niech będzie to okres wspaniały. 
Chęć do czytania tych wszystkich wypocin i straconych na mym blogu godzin.
 Dodatkowo dobrej zabawy, do swego obozu wyprawy. 
Do odpałów wiele pomysłów, na misji aktywnych zmysłów. 
Parringów ze swoim ulubieńcem, głowy ozdobionej laurowym wieńcem. 
Coraz mniej sensu w mych słowach, lecz niech to zostanie w waszych głowach. 

A teraz tak na serio, przepraszam za mój nieudany wiersz. 

KOCHAM WAS WSZYSTKICH! 


TINI

1 komentarz:

  1. Dziękuję i nawzajem ;3
    Chociaż jestem dzieckiem Apolla, to nie zrymuję, nie umiem ;__;

    OdpowiedzUsuń