Posłuchaj sobie

niedziela, 18 stycznia 2015

Nie wiem co tu napisać, ale tytuł musi być.

Tak więc wszem i wobec informuję, że biorę urlop! Muszę się trochę zregenerować i nabrać nowej weny... No i może taka przerwa wpłynie na wasze komentarze, których z każdym postem jest coraz mniej. I jednym z istotniejszych powodów, jest również napięcie, z poprzedniego rozdziału. *złowieszczy śmiech*
Wrócę do was za tydzień, może dwa, ale na pewno z nowymi i jeszcze bardziej zaskakującymi zakończeniami jak ja to lubię. No więc bajos-amigos moi drodzy! Wkrótce się spotkamy.
*zakłada czapkę detektywa* *wsiada na kosmicznego jednorożco-pegaza* *odlatuje w stronę multifandomowej imprezy* 
*nawraca*
  Zapomniałabym o najważniejszym. Jeśli ktoś chce mieć informacje, dokładnie w chwili pojawienia się nowego postu, to poprosiłabym o maile, lub linki do fb w komentarzu.

MOCNO POKRĘCONA TINI

1 komentarz:

  1. Ja chcę, ja! Nie dam linku do facebooka, ale masz mnie w znajomkach, to mogę ci napisać, że ja... to ja xD
    I właśnie sprawiłaś, że aktualnie nie czytam żadnego bloga :( No Tini no! Muszę czekać aż znowu coś dodasz...

    OdpowiedzUsuń